Mogućnost plaćanja pomoću aplikacije Aircash

Objavljeno: 04.06.2020.

 

Od 01.06 2020.godine Elektromodul d.o.o. Osijek uveo je, za korisnike usluga satnog parkiranja, dodatnu mogućnost plaćanja pomoću aplikacije Aircash.

To znači da pored plaćanja na automatima, putem SMS-a, aplikacijom PayDo, KEKS pay, plaćanja preko Tiska, građanima je na raspolaganju i aplikacija Aircash.

Osnovna značajka ove aplikacije je da se plaćanje vrši pomoću internet protokola te za građane nema dodatnih troškova za SMS uslugu, koje inače naplaćuju sva tri hrvatska mobilna operatera.

Ovo je bitna ušteda troškova za građane, jer na primjer za plaćanje jednog sata parkiranja u III. zonu, koje iznosi dvije kune, u što je uključen i PDV, građani ne plaćaju mobilnim operaterima, na primjer 0,75 kuna !!!

Kupovinu Povlaštenih mjesečnih karata, za korisnike koji zadovoljavaju uvjete propisane Gradskim Pravilnikom, mogu obavljati na blagajni Elektromodula d.o.o. ili putem web-shop-a na www.elektromodul.hr

 

 

Elektromodul je u gospodarskoj krizi stabilan zahvaljujući pomoći Države, Grada Osijeka i Poslovnih Banaka

Objavljeno: 27.04.2020.

Posljedice krize izazvane svjetskom pandemijom koronavirusa osjete svi slojevi društva, gospodarstva i ekonomija je gotovo na koljenima. Naravno, najviše su izgubili oni koji su ostali bez svojih članove obitelji, nakon toga i oni koji su izgubili posao, ali i svi koji se s ovom situacijom teško nose.

U razgovoru s Damirom Taslidžić dipl.ing. Prokuristom u Elektromodul d.o.o. pričali smo o nedavnoj situaciji kada je Elektromodul obustavio naplatu parkiranja u gradu Osijeku na 30 dana. Tada je naime Koncesionar, Elektromodul, razmotrio prijedlog Stožera Civilne zaštite Grada Osijeka o preporuci obustave naplate parkiranja te odlučio kako će preporuku Stožera uvažiti i obustaviti naplatu parkiranja od 23.03. – 23.04.2020.

Iz grada Osijeka su tada izjavili:

“Grad Osijek pozdravlja današnju odluku Elektromodula, koncesionara naplate parkiranja u Osijeku kojom nas obavještava da uvažava Odluku Stožera civilne zaštite grada Osijeka o preporuci obustave naplate parkiranja u razdoblju 30 dana od dana donošenja te odluke. Posebno nas raduje što i Elektromodul ovim činom iskazuje razumijevanje i solidarnost sa svima koji rade u korist olakšavanja trenutne situacije, a posebice što iskazuju snagu i odlučnost da u radnom odnosu zadrže sve zaposlenike koji rade na poslovima naplate parkiranja, njih pedeset i troje. Grad Osijek će, sukladno Odluci o preporuci obustave naplate parkiranja, osloboditi Elektromodul od uplate za koncesijsku naknadu u razmjeru s trajanjem navedenog razdoblja”, dodali su iz Grada Osijeka pokazujući kako uvijek možemo pronaći način da budemo solidarni prema drugima.”

Zadnjih mjesec dana ste obustavili naplatu parkiranja u Osijeku, kolike imate gubitke radi toga?

Gubitke svakako imamo. Procjenjujemo da će izravni gubitak za našu tvrtku biti prihod od 1.300.000 kuna. Međutim to je naš gubitak. Postoji i dodatni gubitak u prihodu svih onih kojima je Elektromodul uplaćivao financijska sredstva. Ta sredstva su:

  • troškovi poslovanja po primljenim računima,
  • plaćanja po Ugovorima za usluge,
  • plaćanja Koncesijske naknade Gradu Osijeku,
  • DV, akontacija Poreza na Dobit što se uplaćuje u Proračun RH,
  • doprinosi mirovinskim i zdravstvenim Fondovima,
  • porezi na Dohodak i iz Dohotka,
  • parafiskalni nameti itd.

To je dodatnih 750.000 kn gubitka. Kada se to zbroje ukupni gubici radi se o iznosu od najmanje 2.000.000 kuna!

Očekujete li povećanje izdavanja “dnevnih karata” odnosno popularno nazvanih “kazni za neplaćeno parkiranje” sada kada su se građani opustili radi 30 dana besplatnog parkiranja?

Ne očekujemo povećanje DPK (dnevnih parkirališnih karata ). Dapače očekujemo smanjenje sve dok se situacija u potpunosti stabilizira.Počeli smo ponovno s radom u srijedu 22.04.2020.godine. Kroz medije i naše službene web stranice obavijestili smo građane da prvi dan rada nećemo izdavati DPK, već samo upozorenja! Tako smo polako smo uveli građane u normalni režim rada parkirališta koji ima temelj u Gradskom Pravilniku o parkiranju. To za nas nije bio značajan gubitak ali smo tako izbjegli prigovore građana tipa: ” Ja to nisam znao ili otkuda bi to znao!? “ Zapravo takove primjedbe u suštini su često istinite. Nismo se htjeli držati ustaljene premise: Nepoznavanje Zakona nije opravdanje za kršenje Zakona! Građani su to, prema našim spoznajama, primili dobro.

Kako ste pripremljeni za mjere samozaštite vaših djelatnika na terenu? Razmišljate li o dezinfekciji naplatnih uređaja?

Mi smo prije zabrane rada (ili nije bilo zabrane a mi smo to krivo shvatili ) bili među prvima koji smo imali najbolje i najsveobuhvatnije mjere zaštite od bolesti COVID-19, na parkiralištima diljem Hrvatske. To je činjenica. Imamo to dokumentirano. Iz navedenih slika se vidi naša priprema za siguran rad na početku pojave COVID-19! Rukovodeći ljudi HEP-a, za kojeg radimo razne poslove u Hrvatskoj, od Vukovara do Dubrovnika, a u sastavu su kao posebna organizacijska jedinica unutar Elektromodula, to su prepoznali.  S HEP-om nismo prekidali obavljanje poslova, na obostrano zadovoljstvo! Mi smo se za to spremili puno ranije nego ostali ne samo zbog odluka nadležnih tijela RH, već i zbog naših radnika, naših korisnika i slučajnih prolaznika.

Gospodarstvo se mijenja globalno, kakvi su vam poslovni planovi planirate li uređivati parkirališta, možda uvesti nove tehnologije?

Znamo vrlo pouzdano da će promjene u sljedećih 10 godina ( 2020.-2030. ) biti velike! Uzroci leže u međuljudskim odnosima i odnosima ljudi prema prirodi.

Fizičko uređenje parkirališta nije u našoj domeni. Te radove bi trebao obavljati Grad Osijek kao Koncedent. Mi se u njihovo trošenje sredstava dobivenih od koncesijske naknade, koja iznosi 2.000.000 kuna godišnje, ne miješamo. Poznavajući troškovnike građevinskih radova u niskogradnji, uvjereni smo da se s jednogodišnjom koncesijskom naknadom parkirališta mogu “pozlatiti”. U posljednje vrijeme gradske službe dale su naputak Unikomu da sanira 52 kritična parkirališta s rupama i težim oštećenjima! Suradnja s Unikomom je odlična.

Nove tehnologije se uvode doslovce svakodnevno. Uvjeren sam da građani Osijeka imaju najmoderniji način korištenja parkirališta ne samo u hrvatskoj već i mnogo šire! Spomenuti ću samo usluge SMS, PayDo, KEKS pay. Air Chas, plaćanje preko Tiska, plaćanje SMS usluga nijemaca i Austrijanaca pomoću mobilnih telefona, čiji su operateri u njihovim zemljama, kupovina raznih karti za parkiranje putem našeg Web shop-a, informacijski sustav prilagođen mogućnostima digitalne komunikacije s građanima telefonijom i internetom itd. Naravno na tome nećemo stati, već u sladu novim tehnoloških mogućnostima, sustav svakodnevno modernizirati i unapređivati, nastavio je Damir Taslidžić.

Naši poslovni planovi su dinamički, inovativni, pragmatični a jedina konstanta u sljedećih 10 godina bit će stalne promjene!

U tijeku su milijunske investicije u parkirališni sustav:

U od jeseni 2019. pa do 31.12.2020. poduzimamo sve potrebne aktivnosti za prilagođavanje svih parkirnih automata, da od 01.01.2021. godine rade u sustavu fiskalizacije, prema Zakonu o fiskalizaciji u prometu gotovinom („Narodne novine“ br. 133/12., 115/16., 106/18., 121//19.). Svi parkirni automati nadograđeni su s pripadajućim novougrađenim Hardware-om, te je instaliran i novi Software s pripadajućim serverom koji komunicira s Ministarstvom financija.

Ovo je napravljeno čak 15 mjeseci prije zadanog roka, jer se Elektromodul d.o.o. htio iskustveno uvjeriti u kapacitete akumulatora ugrađenih u parkirne automate. Naime, pošto svi parkirni automati imaju svoju solarnu ćeliju preko koje se napajaju akumulatori, bilo je bitno provjeriti ponašanje akumulatora u zimskim uvjetima kada im kapaciteti znatno opadaju. Ujedno je povećana potrošnja električne energije iz akumulatora parkirnih automata, zbog neprestane komunikacije s glavnim serverom, odnosno Ministarstvom financija. Čvrsto smo uvjereni da će sustav biti potpuno spreman za rad u fiskalizacijskom modu 01.01.2021. godine, izjavio je Damir Taslidžić.

Ne znamo konkretno što nas sutra čeka. Da se budućnost ne može mijenjati uvažena je svakodnevna misao većine ljudi. To je samo djelomično točno!? Svojim pozitivnim projekcijama budućnosti mi sami kreiramo našu budućnost. Tu će u budućnosti ključnu ulogu odigrati kolektivna Svijest. Ne treba se bojati budućnosti. I sada kada smo se sukobili s Covid-19 nismo paničarili i bili pesimisti.

Covid-19 je bila naša neprilika! Međutim za svakog poduzetnika, koji je spreman za neprekidnu borbu, svaka neprilika je nova prilika!

Preuzeto s: https://osijeknews.hr/elektromodul-je-u-gospodarskoj-krizi-stabilan-zahvaljujuci-pomoci-drzave-grada-osijeka-i-poslovnih-banaka/

Petar Tauković

Priopćenje za javnost

Objavljeno: 20.04.2020.

Elektromodul d.o.o. izvješćuje javnost da od srijede 22. travnja 2020. godine nastavlja obavljati svoju koncesijsku djelatnost naplate i održavanja parkiranja u Gradu Osijeku. Istekom roka od 30 dana, koji je bio propisan Odlukom Stožera civilne zaštite Grada Osijeka, stvorili su se uvjeti za ponovno obavljanje koncesijske djelatnosti.

Svim našim korisnicima koji imaju povlaštene i komercijalne mjesečne karte za parkiranje, a to su: invalidi, stanari, tvrtke i korisnici komercijalnih karata, karte će biti automatski produžene.

U svrhu ponovne prilagodbe korisnika naših usluga, onima koji ne budu platili parkiranje prvog dana naplate 22. travnja, naši djelatnici neće izdavati dnevne parkirališne karte nego pisana upozorenja.

S poštovanjem,
Uprava Elektromodula d.o.o.

Elektromodul 30 godina c1bdd3210a564c0b9cfc11d42251ee6bc54b341d919105efcd62884f3f33ca1e

08.04.1990.- 08.04.2020.

Često postavljana pitanja

X 4cc74a2e158f5c6d28d7834d09fb291b2b1a09926379e346389d6823ce54080c

1. Važi li karta kupljena na automatu, na kiosku Tiska ili putem sms-a na svim parkiralištima u gradu?

Karta za parkiranje kupljena u višoj zoni naplate važi za tu zonu i za sve niže zone, npr. karta kupljena na automatu u I. zoni, na kiosku Tiska za I. zonu ili sms-om na m-parking broj 708311, važi na svim parkiralištima u I. II. i III. zoni.

2. Što znači natpis na prometnom znaku "max. vrijeme parkiranja nije ograničeno"?

To znači da ni na jednom parkiralištu u sustavu naplate parkiranja još uvijek nije ograničeno dopušteno parkiranje, tj. da se na svakom automatu ili kiosku Tiska odmah može kupiti karta za onoliko sati parkiranja koliko se želi, a isto tako se i mobitelom može neograničeno produžavati plaćeno parkiranje.

3. Kako kao gost Hotela Osijek ili Central mogu kupiti kartu za parkiranje ako dođem nakon 20 h, a ne ustajem rano ujutro?

Na svim automatima, pa tako i u Zimskoj luci i u Pejačevićevoj ulici, moguće je kupiti parkirnu kartu i nakon 20 h, s rokom važenja od 7 h ujutro slijedećeg radnog dana. Uplatu za slijedeći radni dan moguće je izvršiti i mobitelom šaljući SMS za zonu u kojoj je vozilo parkirano, nakon isteka radnog vremena.

4. Koliko dugo se mogu zaustaviti na parkingu, a da ne kupim kartu za parkiranje, tj. kolika je "tolerancija"?

U skladu sa čl. IV. Općih uvjeta ugovora o korištenju parkirališnog prostora ("Službeni glasnik" Grada Osijeka br. 17/14.) vozač odnosno vlasnik vozila dužan je u roku od 10 minuta od trenutka zaustavljanja vozila na javnom parkirališnom prostoru pod naplatom kupiti parkirnu kartu..

5. Moram li kupiti parkirnu kartu ako parkiram nakon 19 h?

Ukoliko ste parkirani na parkiralištu na kojem je vrijeme naplate do 20 h kartu ste obvezni kupiti sve do tog vremena. Vrijeme parkiranja koje ste platili nakon 19 h i niste uspjeli iskoristiti do 20 h, prebacuje Vam se na slijedeći radni dan od 7 h ujutro pa do isteka uplate.

6. Vraća li automat kovanice?

Ne. U automat morate ubaciti točan iznos novca za vrijeme koje želite provesti na parkingu, jer automat ne vraća kovanice. Parkiranje možete platiti kovanicama od 50 lipa, 1, 2 ili 5 kuna.

7. Što ako kovanice u automatu "propadaju"?

Ukoliko kovanice koje ste ubacili u automat "propadaju", molimo Vas obrišite ih i pokušajte ponovo ubaciti jer se ne radi o kvaru automata.

8. Što napraviti kada parkiram, a nemam dovoljno sitnog novca za kupovinu karte?

Ukoliko nemate sitan novac za uplatu parkiranja, uplatu možete izvršiti mobitelom, na kiosku Tiska ili otići razmijeniti novac, jer Vam je za kupovinu karte ostavljeno 10 minuta vremena.

9. Što napraviti kada parkirna karta istekne, a želim i dalje ostati na parkingu, da li se može kupiti karta za više sati parkiranja?

Ako parkirna karta koju ste kupili istječe, a Vi i dalje želite ostati na parkingu, svoje parkiranje možete produžiti mobitelom ili na kiosku Tiska i bez povratka do automata i vozila. Ako ne možete izvršiti uplatu mobitelom morate kartu produžiti na automatu i odnijeti ju u vozilo. Ako unaprijed znate da ćete se duže zadržati možete na automatu i na kiosku Tiska odmah kupiti kartu za više sati parkiranja.

10. Plaćaju li invalidi parkiranje?

Na parkiralištima u sustavu naplate postoji odredeni broj mjesta rezerviranih za parkiranje vozila invalida. Takva su parkirališna mjesta posebno označena (žutom bojom i znakom) nisu u nadležnosti Elektromodula te se na njima parkiranje ne naplaćuje. Ukoliko invalidi svoje vozilo parkiraju na mjesto koje nije invalidsko obvezni su izvršiti uplatu parkiranja na automatu, kiosku Tiska, mobitelom ili mogu kupiti povlaštenu mjesečnu kartu za parkiranje u poslovnim prostorijama Elektromodula d.o.o., Ivana Adamovića br. 2, po cijeni od 50,00 kn/mj.

11. Odgovara li Elektromodul za štetu na automobilu nastalu na parkingu?

Ne, jer je člankom 12. Pravilnika o organizaciji i načinu naplate parkiranja ("Službeni glasnik" Grada Osijeka br.19/13.) propisano: "Zaustavljanjem i parkiranjem vozila na parkirnom mjestu, vozač odnosno vlasnik vozila, zaključuje sa organizatorom parkiranja ugovor o korištenju parkirališta, prihvaćajući Opće uvjete ugovora o korištenju parkirališta. Ugovorom iz stavka 1. ovog članka isključuje se čuvanje vozila, te odgovornost za oštećenje ili krađu vozila."

12. Kako platiti parkiranje mobitelom?

Od 01. 05. 2002. godine Elektromodul je uveo naplatu parkiranja putem mobitela, i to putem VIP-a i T-com-a. Od siječnja 2006. godine parkiranje putem mobitela mogu platiti i korisnici TELE 2 mreže. Uplatu vršite tako da pošaljete SMS poruku s registracijom svoga automobila, bez razmaka i posebnih znakova (npr. OS496Z), na broj parkirne zone u kojoj se nalazite. Nakon nekoliko trenutaka stiže povratna SMS poruka s potvrdom o plaćenom parkiranju i vremenu trajanja parkirne karte. 5-10 min. prije isteka karte stići će i obavijest o isteku karte, tj. podsjetnik ukoliko želite produžiti uplatu. Brojevi osječkih parkirnih zona su: 1. zona (crvena) 708311 2. zona (žuta) 708312 3. zona (siva) 708313 Brojevi za SMS uplatu naznačeni su na svakom automatu u gradu, a i na prometnim znakovima kojima su obilježena parkirališta u sustavu naplate parkiranja.

13. Što napraviti ukoliko drugo vozilo "zagradi" moj automobil, pa ne mogu napustiti parking?

Ukoliko Vam vozilo parkirano na cesti onemogućuje izlazak s parkinga obratite se kontroloru naplate parkiranja ili na telefon broj 358-411, pa će djelatnici Elektromodula obavijestiti policiju i "Pauka" kako bi odvezli nepropisno parkirano vozilo.

14. Mijenja li kontrolor sitan novac za parking?

Kontrolori za naplatu parkiranja ne mijenjaju sitan novac za parkiranje, te Vas stoga molimo da pripremite kovanice kako biste mogli platiti parkiranje ili uplatu izvršite mobitelom ili na kiosku Tiska.

15. Gdje se obratiti vezano uz reklamacije za parking?

Za sve reklamacije vezane uz naplatu parkiranja možete se obratiti u poslovne prostorije Elektromodula d.o.o. u Adamovićevoj ulici br. 2, svaki radni dan od 7 do 20 h, a subotom od 8 do 15 h, na telefon broj 031/358-411, fax broj 031/359616 ili e-mail naveden u kontaktima.

Kontakt

X 4cc74a2e158f5c6d28d7834d09fb291b2b1a09926379e346389d6823ce54080c
Kategorija
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

* Osobni podatci iz kontakt forme i zahtjeva za izdavanje komercijalne karte prikupljaju se, obrađuju, koriste i čuvaju u skladu sa odredbama važećih zakona RH, isključivo u svrhu propisanu zakonom i podzakonskim aktima.

Mjesečne / godišnje karte

X 4cc74a2e158f5c6d28d7834d09fb291b2b1a09926379e346389d6823ce54080c

Povlaštene mjesečne karte za parkiranje izdaju se stanarima, invalidima i pravnim osobama, a komercijalne mjesečne karte izdaju se fizičkim osobama i fizičkim osobama obrtnicima odnosno osobama koje obavljaju drugu samostalnu djelatnost.

- Stanarsku kartu može kupiti vlasnik osobnog vozila koji ima prebivalište ili boravište u zoni naplate
- Invalidsku kartu može kupiti vlasnik osobnog vozila koji posjeduje vjerodostojnu dokumentaciju o statusu invalida
- Pravne osobe mogu kupiti kartu za osobna vozila čiji su vlasnici ili korisnici
- Komercijalne karte mogu kupiti fizičke osobe i fizičke osobe obrtnici odnosno osobe koje obavljaju drugu samostalnu djelatnost, za osobna vozila čiji su vlasnici ili korisnici. Broj komercijalnih karata je ograničen, pa je za njihovo izdavanje potrebno ispuniti zahtjev.

Podaci o vozilu

Podaci o podnositelju zahtjeva

Podaci o komercijalnoj karti

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.